תקליטן לחתונה: איך לשנות דבר אחד קטן כדי ולהפוך לתקליטן לחתונה טוב יותר?

לשנות דבר קטן ולהפוך לתקליטן לחתונה טוב יותר

 

בעסקים, אנשי עסקים או אנשי קרייאטיב יודעים שהרעיונות הכי טובים מגיעים אליהם שהם לא ליד השולחן במשרד, כשהם ב'עולם האמיתי'. לא רק זה, אנשי עסקים טובים יודעים שכדאי להצליח לספק את הלקוחות שלהם בצורה הטובה ביותר הם צריכים להיות קרובים אליהם ככל הניתן. איך סבתא שלי הייתה אומרת – "אם אתה רוצה להכיר אותי באמת, לך קילומטר בנעליים שלי".

היום אני הולך להראות לך שיטת מחשבה שיכולה להפוך אתכם לתקליטנים טובים יותר. זה כולל לצאת מהנעליים שלכם כתקליטנים ולמצוא דרך חדשה לגלות מוסיקה טובה יותר.

מה שאני הולך לשתף איתכם עכשיו זה משהו שהתקליטנים הטובים ביותר עושים כבר כדי לנגן מוסיקה יצירתית, מרגשת ומהנה שהקהל אוהב. זה פשוט, אבל לא הרבה חושבים על זה.

להפוך לתקליטן לחתונה טוב יותר

אם אתה "תקליטן יצרתי" אתה מבין שאתה צריך להיות בעל ארסנל מוסיקלי טוב הרבה יותר מהאדם הממוצע. נכון? אתה צריך להיות בעל ידע מוסיקלי רחב יותר ושאתה צריך להשקיע שעות ושעות כדי ליצור אוסף מוסילי שאתה יכול לנגן איתו. זה חלק מלהיות DJ, לא?

זהו, שזה לא כל כך פשוט. הבעיה היא שלעיתים תקליטנים משקיעים כל כך הרבה זמן בלהרחיב את המוסיקה שלהם שהם מתרחקים מהטעם של הקהל הממוצע שהם מנגנים בשבילו. למה? כי אנשים נורמליים לא מבלים שעות כל יום בלשמוע מוסיקה חדשה ומוקרית. לא, אנשים רגילים קמים לעבודה או לילדים ולא משקיעים כל כך הרבה זמן בלשמוע מוסיקה חדשה.

מה שאני מנסה להגיד הוא שאנשים נורמליים אוהבים או לא אוהבים מוסיקה בעיקר לפי טרנדים ומגמות בעולם. תסמכו עליי, אפילו בטרנדים הכי חדשים, יותר אנשים אוהבים את זה מאשר התקליטן הממוצע. אז איך העובדה הזו יכולה לעזור לי כתקליטן לחתונה אתם שואלים? הרי אני בטח לא ממליץ לכם לא להיכנס ליוטיוב או סאונדקלוד ולהוריד עוד ועוד מוסיקה.

איך הרגל אחד קטן יכול לשנות את היכולת שלך כתקליטן

תקליטן לחתונה צריך לשמוע את המוסיקה של הקהל שלו

 

תקליטן לחתונה צריך לשמוע את המוסיקה של הקהל שלו

אני לא אומר שתקשיבו רק למה שחם היום. אני טוען שתקליטן טוב מבין היטב מה הקהל שלו אוהב ושומע ומוסיף על זה עוד מוסיקה טובה. צריך לבנות שיטה שעוזרת לכם, כתקליטנים וDJ להבין את מה שטוב היום, מה שהקהל אוהב וכמה הוא אוהב, ומעבר לזה להעמיק ולשמוע עוד ועוד מוסיקה.

קחו לדוגמה את האתר הזה – tvadmusic.co.uk כאן אפשר לראות את כל המוסיקה שמשתמשים בה בפרסומות בבריטניה, שאחר כך מגיעים לישראל וכובשים את הקהל הישראלי. קחו לדוגמה את השירים הלוהטים ביוטיוב כפי שאפשר לראות בדף הראשי. כך אפשר להעמיק ולהבין את מה שחם היום ותופס.

תקליטן לחתונה צריך להבין את הקהל שלו ולפעול בהתאם.

 

מה שאני מנסה להגיד הוא שאנשים נורמליים אוהבים או לא אוהבים מוסיקה בעיקר לפי טרנדים ומגמות בעולם. תסמכו עליי, אפילו בטרנדים הכי חדשים, יותר אנשים אוהבים את זה מאשר התקליטן הממוצע.

לשנות דבר קטן ולהפוך לתקליטן לחתונה טוב יותר

תקליטן לחתונה: עוד מאמרים

Recommended Posts
צרו קשר

פנו אליי עכשיו

 אלי בלישה - תקליטן לחתונהעשרת הDJ הכי טובים בעולם